poniedziałek, 25 listopada 2013

A.L.A.N. - kolejne wcielenie "artysty"

Witam wszystkich serdecznie. Decyzja o założeniu bloga powstała dziś tj. 25.11.2013 z bardzo prozaicznego powodu - nie chce mi się pisać zbyt długich komentarzy na forum whinvasion.pl. Nie chce mi się ponieważ nie mogę pisać za dużo przy pomocy telefonu (przy 3-4 linijce zaczyna mulić, robi literówki itd.) oraz nie chcę wywalać postów na pół strony (bo nie jestem samolubny:)

Kolejne wcielenie "artysty"... Tak. To chyba właściwe stwierdzenie odnośnie osoby, która od ponad 10 lat pisała utwory. Potem je nagrywała bądź nie, ale tak czy inaczej, był to jakiś sposób na wyrażanie tego co w głowie siedzi, a że obecnie taka forma "sztuki" jest mi coraz bardziej obca, postanowiłem wykorzystać swój "dar" i raczyć Was, Czcigodni Gracze Inwazji, co jakiś czas, wpisem pełnym czystej brudnej prawdy o nas i naszej grze.

Enjoy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz